Sunday, April 30, 2006

Woke up early in the morning..a busy day for me.. went mwh for cip work from 10 till 12noon. mr lee bought noodles for us.. lol..really very stress for me today.. cuz 2 volunteers need to handle a total of 27guys.. wow..i really had a hard time..we went katong park,played few games with them. well, i do enjoy myself there!

After the cip work, mr lee drove us to bugis. Bee n I went to print the cup for che..lol... after that we went to harbourfront to meet them. we both were not sure of where's the bus stop for bus61/80 in the direction to harbourfront. We approached the information counter at the national library. The staffs ain't sure themselves.. lol.. but luckily, we found our way to the bus stop with bus61/80. When we boarded bus80, the bus driver gave us a freaking attitude..lol.. heck him. The bus journey there to the interchange took us less than half an hour.

We went to the toilet at the mrt station, cuz bee need to change into her beach wear. I didnt change cuz i didnt bring, i didnt bring any clothes to change cuz i bring the mat n too lazy to bring other stuffs which will increase the weight of my bag..lol..partly dun need to bring x-tra clothes, kang not going, i can be sure that i wont to throw into the sea! haha ;p This is the first time i wore 3qtr jeans to sentosa!omg..it's freaking hot there! lol.. joyce's sick so she didnt join us, kang's working also didnt turn up...After we met jon,che n vin..we went to the hawker n filled up vin n jon stomach. lol.. by the time we reached sentosa it's almost 3pm.. haha.. we went to palawan beach again. found a shady spot n settled down. haha. jon,vin n che played..bee n i sat down n chat..we left sentosa at 6+. *pics for sentosa will be updated asap*

Actually planned to have our dinner at harbourfront fd court, but ended up at the hawker again..lol.. i didnt ate much..when i'm too hungry i dun feel like eating..thx vin boi treat us drink again. haha.. i left at 9+ ,the rest left later. Wanted to take bus 80 then change to bus 12 at bugis area, hesitate for a while, change my mind, take bus 30 then to bus 9. haha but i ended up taking bus 10 change to bus 12 at katong area.. lol..

hugz n kisses,
-vanz-



@10:53 AM


 


Li Ying (Vanessa) 18+
23 Dec 1987
Ngee Ann Polytechnic, Accountancy 

LoVeS
 collecting CD 
WWE 
go beach
hanging out with pals 
  watching videos 
learning new things 
listening to songs

w!sH L!s+s
Enroll into my dream Uni
Earn more $
Save UP
Achieving my goals
Buy a Adidas jacket
Trip to USA/Canada
Overseas trip with buddy


SzeBim 
YaWen 
Bee 
Greg 
Eleen 
JunQuan
ShengJie 
LeeHong 
TayXuan 
Seengee 
YeeTing
Charmaine 
TA07 
Zhengwen
Peggy 
Raymond 
Matthew
Cheryl 
Vincent
Mathilda 
BingHui 
LiShan 
Anne 
Mei Juan 
Peter 
LeeJie 
H!Club 
YongQuan 
Mr Chong 
Jackie


M!sC.
  ENDLICHERI*ENDLICHERI
KinKi Kids